تفاوت بین دوربین مداربسته HD و FULLHD در چیست؟
نوشته شده توسط : kiansell

تفاوت بین دوربین مداربسته HD و FULLHD در چیست؟| کیانسل

                                                                                   


هنگامی که شما در حال انتخاب دوربین های آنالوگ با کیفیت بالا هستید، مهم است که از تفاوت بین دوربین مداربسته HD و FULLHD موجود بین انواع مختلف سیستم های دوربین مداربسته امنیتی اطمینان داشته باشید. مهمترین تفاوت دوربین مداربسته HD و FULLHD  در وضوع تصویر ۱۰۸۰ و ۷۲۰ است.

دوربین مداربسته (FULLHD 1080) دو برابر وضوع تصویر، نسبت به دوربین مداربسته ۷۲۰ (HD) است. این بدان معنی است که دوربین مداربسته ۱۰۸۰ وضوع  تصویر بالاتری دارد بنابراین اگر می خواهید در روز و شب تصاویر بهتری را ثبت کنید باید سراغ دوربین مداربسته ۱۰۸۰ FULLHD بروید.

دیگر تفاوت بین دوربین های  HD و FULL HD کیفیت تصویر یا رزولوشن آنها است. کیفیت تصویر دوربین های ۱۰۸۰ نسبت به دوربین های ۷۲۰ بسیار بالاتر است بنابراین برای امنیت و نظارت در اماکن های  خاص استفاده از دوربین های  (FULLHD) الزامی است.

کیفیت دوربین مداربسته با وضوع HD  یا ۷۲۰


هدف از دوربین مداربسته با رزولوشن ۷۲۰ این است که این دوربین از وضوع تصویری ۷۲۰ * ۱۲۸۰ برخوردار می باشد. در طی این سالهای گذشته وضوع دوربین های ۷۲۰ کارایی بالای داشته اما با گذشت زمان استفاده از  این مدل دوربین های مداربسته کاهش یافته و مدل  FULLHD 1080 جایگزین شده است.

 توجه داشته باشید که وضوع تصویر توسط دو عدد ضرب می شود و نباید فقط به یک عدد مانند ۱۰۸۰ اکتفا کنید. به عنوان مثال رزولوشن ۲ مگاپیکسلی برابر با ۱۰۲۴*۱۰۸۰ و اگر این عدد ۱۰۸۰*۷۲۰ باشد وضوع ۱ مگاپیکسلی است.

                                                                                     تفاوت بین دوربین مداربسته HD و FULLHD در چیست؟

 

پهنای باند در دوربین مداربسته HD و FULLHD


سیستم های دوربین ۱۰۸۰ به دلیل تفاوت از نظر رزولوشن و پهنای باند، تقاضای بیشتری را نسبت به ۷۲۰ دارد.

تفاوت قیمت در دوربین مداربسته HD و FULLHD


یکی از تفاوت های مهم در دوربین های مدل  ۱۰۸۰ و ۷۲۰ این است که دوربین ۱۰۸۰ دارای هزینه بیشتر و البته دارای کیفیت تصویر و وضوح تصاویر بالاتری می ­باشد بنابراین استفاده از دوربین های (FULLHD)  توصیه می­ شود.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد که هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان  خود را به دست آورد.

لوازم جانبی دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ACA

دستگاه ضبط تصاویر DVR AHD

دوربین مداربسته پدرو

 

 

 





:: برچسب‌ها: کابل کواکسیال،جک پارکینگی،دوربین مداربسته،آیفون تصویری،کرکره برقی،راهبند،کابل شبکه،قفل برقی و آرامبند ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: